Tuesday, January 24, 2012

we got married--make me crazy!!!!

salam.....

adakah kamu2 semua peminat program "we got married" seperti saya???
apakah perasaan anda semasa menonton program tersebut???

inilah jawapan saya......
saya berasa sedikit kecewa sebab hero2 korean yang saya sayangi telah menjadi milik orang lain.....
walaupun program tersebut merupakan perkahwinan berbentuk sementara semata-mata.....
ianya tetap membuatkan hati ini sedih sekali.....
dan juga......
saya berasa jeles yang teramat sangat......

..."yonghwa milik seohyun"-tapi mereka dah x ada dalam program ni lagi...hoooray!!!!^^

...."leeteuk kesayangan ku bahagia bersama kangsora"-mereka masih aktif dan belum bercerai lagi.....sedihnye~~~=(

daripada zaman sekolah sehingga ke zaman universiti......
macam sudah menjadi realiti hidup saya......
orang yang saya sayang dimiliki oleh orang lain......
orang yang merampas tersebut kadangkala adalah kawan saya sendiri...
ish2!!!
sedih kan hidup saya.......

sama lah jugak dengan program "we got married".....
.....ORANG YANG SAYA SAYANG (WALAUPUN SAYA HANYA SEORANG FANS TEGAR MEREKA) AKAN DIMILIKI OLEH ORANG LAIN....

walaupun saya sedikit sedih lah jugak.......
tapi saya harus berasa sedikit gumbira
...sebab.....
.....orang yang saya sayangi tersebut bahagia bersama orang yang dia sayang......
inilah kehidupan sebagai insan yang bergelar manusia......

sekian........

p/s: kamsahamida sebab baca blog saya.....^_^

No comments:

Post a Comment