Saturday, January 21, 2012

apa yang anda lakukan semasa cuti sem???

salam...

bagi mahasiswa n siswi pasti sedang bergumbira cuti sem kan...
eh!sama lah dengan kita...hehe~~~

so....
apa yang anda lakukan semasa cuti sem ek???
adakah anda rasa bosan???
adakah anda rasa cuti sem anda pendek even dapat cuti lebih kurang 4 minggu??
adakah anda kerja???

saya pulak.....
kalau nak kerja...memang x lah jawab nya.....
walaupun group GOP saya yang akan ke NEW ZEALAND....
pada bulan 9 ni....
maka dengan itu....saya amatlah memerlukan dana dan duit yang banyak untuk pergi ke sana.....
dalam ribuan ringgit lah jugak......tu pon belum masuk dengan shooping segala macam di sana nanti......
tercapai x agaknya impian nak fly2 to oversea kan....

kalau nak masak....boleh lah.....^_^

kalau nak belajar jahit.....mesin pulak ok x ok jerk.....
kejap boleh kejap sengal....hehe!

so.....
dengan itu.....
saya tolonglah mama saya.....
dapat jugak tambah pahala.....

lepas tu....saya pun layan lah korea......
tu pon belum start marathon lagi......
masa habis exam...sempat jugak before balik tu habiskan drama "heartstrings"....
konklusi drama tersebut......hampeh!!
x best kot....jalan cerita pon macam siput gak.....
lepas tu....aq pelik macam mana boleh jadi no 1 kat my soju.....
mesti penonton menilai dari segi muka YONGHWA yang comel tu!!
bukan jalan cerita dan mesej yang disampaikan....cewah!!!

so.....jangan marathon drama "heartstrings" tau....
takut2 anda juga menyesal macam saya.....haha!!

p/s: kamsahamida sebab baca blog nie...^^



1 comment:

  1. erm..
    buat masa skrang..
    cuti aku masih terisi dengan yang berfaedah dan menyeronokkan..hehe

    ReplyDelete