Monday, January 16, 2012

my mr simple awesome!!

salam...hye2!!

selepas jawab kira2 tadi..gembira rasa hati ini sebab tinggal 1 aje lagi paper...tapi paper nie mmg best bila baca...tapi best jugak lah nak menjawab nya...
paper apa tu???

"paper law@undang-undang lah".....
rasa macam dah masuk course law lah pulak....
so...
jangan memain dengan saya....saya tahu undang2 tau!!cewah!!!
so...
majikan saya jangan nak memandai2 kelentong gaji saya...cuti saya...yang paling penting cuti bersalin saya termasuk elaun nya juga yea~~~hehe!

berbalik kepada tajuk di atas....
hati ni semakin bertambah gembira sebab saya exam dalam dewan yang sama dengan my mr.simple.....
cewah!!!dia bawak kereta lah~~
sporty giler lah kereta dia tu...

alahai~
bestnya kalau dapat naik kereta dengan dia.....
bila agaknya saat itu akan menjadi kenyataan yea??bukan hanya angan2 sambil tersenyum sorang2 kat depan laptop ni......


hati ni berdetik "comel nya dia dengan kereta Gen-2 nya"

mesti rindu kat dia masa cuti sem ni.....hehe~^_^

-gatai no ko aten!!!!

No comments:

Post a Comment