Thursday, July 25, 2013

HR dan make up

salam ramadhan yang ke 16 malam ni...

sebagai bakal seorang pengurus sumber manusia bila aku habis belajar...
dengar kata kalau orang2 yang kerja bahagian2 HR ni kena pandai bermake-up....

aduh...duh...duh....
betul ea??maklumlah orang2 HR kan banyak berinteraksi dengan orang ramai...
so..penampilan pun mestilah sentiasa kemas dan cantik...
dan orang juga selalu kata kalau orang2 HR mesti kena CANTIK!!

so...aku pun berfikir-fikir dalam benak kepala hotak ni...
bila lah aku nak start mencontengkan muka aku dengan make-up??
nak start macam mana...barang2 make-up pun aku tak ada...ahaha...
rasa nak gelak kan diri sendiri pulak...

comel pulak barang make-up hello kitty...
mesti bertambah semangat aku kalau guna kan
aku ada juga tengok tutorial make-up kat utube...
tapi keinginan memang kena ada...tapi tindakan masih lagi belum terlaksana....

ada sesiapa nak ajar aku make-up??


No comments:

Post a Comment