Wednesday, May 8, 2013

tegur menegur

salam....

hari ini hari rabu....
di pagi hari yang indah...aku telah menegur seorang hamba Allah yang juga merupakan classmate ku...
dengan niat yang sungguh suci murni...aku menegurnya...
sebab PAGI-PAGI HARI DAH NAK MARAH2 ORANG LAIN (KAWAN AKU)
 SAMBIL BERSINDIR MANJA...
sindiran manja itu memang kalau pada pandangan aku dah di kira sindir ah!!!
ok...aku tidak mahu berkat-kata buruk...hehe...

disebabkan teguran tersebut aku pulak dimarahinye pulak....
ish!!sabar2.....
lepas tu apa lagi mestilah buat muka dengan aku....

aku dah lama perhatikan je perangai dia....
asik nak marah kawan aku tu je...
kawan aku ni memang serius baik....
perangai dia ni iaitu buat tak kisah kalau ade orang marah2 dan jerit kat dia...
....tapi....
dalam hati beb...siapa yang tahu....
dan aku ingin kata kan disini...
KAWAN AKU YANG X KISAH TU ADALAH EX-ROOMMATE AKU!!!!

konklusinya...aku seorang yang protective!!!!
sekian...

pengajaran: kalau orang tegur tu terima lah...kalau ianya memang kesalahan kita....

No comments:

Post a Comment