Monday, May 20, 2013

kura-kura ku...

salam....

aku ingat katakan bahawa aku rindu kat kura-kura ku....
macam mana agak nya dia hari ni eak??
dah makan ke?? dah mandi ke??
dan aku sangat2 berharap dia masih hidup sihat dengan kehendakNya...amin...

setiap kali duduk depan lappy pas tu aku pandang kiri...
mesti nampak dia tercongok lihat aku....
lihat aku stress dengan PSM...
lihat aku ketawa sambil tepuk2 tangan masa tengok drama korea..

setiap kali aku balik kelas....
dia macam tunggu2 je aku balik...
sebab selalunya aku kasik dia makan lepas aku balik kelas tengah hari....

ramai tanya...kenapa aku lepaskan dikau wahai kura-kuraku...
sebab nya...
aku nak dia hidup bebas...
aku nak dia jumpa kawan2 dia yang lain...(sebab aku tak faham bahasa binatang...so..tah2 dia ada masalah...dia boleh share masalah dia dengan kawan dia kan...baik tak aku?)
aku nak dia dapat makanan yang lagi fresh2..bukan nya pillet je...
aku nak dia jumpa jodoh dia....aku pun tak tau dia betina or jantan...ehehe..

so...jauh di sudut hati ku...
AKU SEDIH OOOOO!!!!
.

No comments:

Post a Comment