Sunday, January 9, 2011

saya x puas hati denagan kemenangan AJL!!!!

ada x sesiapa yang setuju dengan kemenangan AJL semalam??
saya dengan tegas dan lantang nye mengatakan bahawa....
"ana rafali x patut menang"
macam x layak lah....mengikut member2 saya lain....
lagu yang dinyanyikan tidak sama dengan persembahan pentas....

betul kan!!!
cuba korang ingat semula situasi AJL semalam....
ana rafali nyanyi lagu "tolong ingatkan aku"...
tapi time lagu tu dinyanyikan dia seolah-olah terkurung dalam sebuah penjara...
saya x faham betul lah....
bak kata pepetah dak2 UTM "mesej lagu x sampai lah ke dalam jiwa n x sama dengan tajuk lagu"...
tah pape jek lah!!!!!!!!!!

tu yang geram tue..
memang x layak menang kan..dah lah dapat 35 ribu...
kami semalam amat kecewa dengan keputusan juri.....
kalau diikutkan dengan kelayakan....FAIZAL TAHIR lagi hebat!!!!
dah lah nyanyi dengan penuh semangat.....tapi...sayang nya.....
dia hanya menang untuk persembahan terbaik....memang dia layak menang!!!!

tapi...dengan kata2 yang mudah difahami....
itu adalah rezeki ana rafali untuk menang untuk AJL kali ini....

p/s: ini adalah pendapat saya semata-mata....mungkin orang lain mempunyai pendapat yang berlainan....harap x mengguris hati mana2 pihak...tapi dengan sedih nya mengatakan....patutnya faizal tahir atau black yang menang...mereka sangat best!!!!!



No comments:

Post a Comment