Friday, January 21, 2011

salah saya ea???

salah saya ke kalau x kasik orang lain tengok result saya...saya salah ea???
besar ea salah saya???saya pon bingung lah....
kalau saya tunjuk result saya...x bermakna saya bangga diri...x pernah secebis perasaan bangga timbul dalam hati....saya selalu berdoa "setiap rezeki yang diberikan oleh Allah...x akan menimbulkan perasaan bangga atau riak dalam diri..malah dijauhkan sifat2 tersebut"....
ada jugak rezeki yang aq ingin kan tapi x kesampaian...contohnya...lulus memandu...tapi..Allah Maha Adil...even,,aq x lepas 3 penjuru...tapi aq dapat gak rezeki lepas jalan raya....bukan semua aq dapat...tapi...
serius...aq memang rasa bangang giler x lepas 3 penjuru tu..mama sangat hope aq lepas...tapi...lepas aq tepon aq gagal...peh!ada suara kekecewaan...coz before nie...aq x pernah gagal dalam study aq...tup2...memandu fail lak...serius...aq memang rasa bodoh giler time fail tue....
aq x layak kew dapat kejayaan yang flying colours???serius...aq x bangga diri...
alahai...my heart become small lah....sob...sob....

2 comments:

  1. dah la.. jgn sdey2.. biase la manusie..

    ReplyDelete
  2. terima kasih saudara faiz...x sedih pon...just my heart become small jerk...dah ok dah~^_^

    ReplyDelete