Friday, January 11, 2013

warna motivasi

salam....

ok....asyik mengupdate pasal paper2 aku aje kan...haha....sebab aku x ada idea lain....hehe
tadi paper "PROGRAM EVALUATION"....alhamdulillah...sudah selesai....
sesudah kita berusaha dengan sehabis baik...kita bertawakal kepada-NYA...insyaAllah...

berbalik kepada tajuk entri...
"warna motivasi"

semalam mase exam aku pakai tudung warne kuning...menyerlah gitu....haha....
lepas tu hari ini...aku pakai baju kurung warna campur2 ada warna kuning, pink dan oren dan polkadot bulat....meriah gitu baju aku time exam ni....

aku pakai tudung kuning ni....tapi pakai baju kurung.

(muka aku nampak bulat x??)


bukan nya apa bila kita pakai baju yang warna ceria....mood kita pun akan menjadi ceria jugak tau!!
ok..kalian boleh lah mencuba jua yea!!

sekadar perkongsian....



No comments:

Post a Comment