Wednesday, October 26, 2011

my dear mr.sony......^o^

Salam…anyong haseyo….moshi2!!

Hari ni hari cuti…hari yg sangat2 relax…dan menyebabkan aq sakit kepala sebab x tahu nak buat apa dalam bilik sorang2!!gagaga~~

Tapi kelihatan my chingu yang lain nmpk sibuk dengan assignment group masing2….chaiyook!!!!~

Dear my handphone….

Saya nak ucapkan maap maap kat awak sebab saya ingatkan nak bawak awak pegi jumpe doktor hari ni….cian awak sakit…..padahal awak jarang2 jatuh pon kan…

Tapi…dah nasib awak sakit kebelakangan ni…..

…nak hantar awak jumpe doktor hari ni…tapi nampaknya all my chingu nampak busy hari ni dan mungkin mereka x dapat nak temankan saya….

…so…saya x ade chingu yang boleh temankan saya untuk bawak awak jumpe doktor….

…maap sebab awak dan saya sama2 kene menanggung kesakitan tersebut…..

…awak sabar yea mr. sony….saya pon kene bersabar…..

Ti saya bawak awak….jangan sedih2!!!

No comments:

Post a Comment