Wednesday, December 29, 2010

akhirnye....

tibe2 mata aq nie...bersinar-sinar lak memlm buta nie....
almaklum lah...baru lepas tengok result smbil mengalirkan air mata....
tue yg jadik shining2 lak...sampai x nak tidow.....

akhirnye...
result bola sepak negara berjaya di juarai oleh Malaysia...


saya bangga dengan Malaysia....nak tawu ape yang saye suke sgt bola sepak kali ni???
erm....Malaysia mempunyai penjaga gol yang sgt2 cekap.....
sgt lincah...sgt terbaik lah.....

aq rase khairul fahmi merupakan pemain terbaik lah....
caye r beb!!!!

kesian tengok khairul fahmi tadi.....mcm mama aq ckp...
"perlawanan bola sepak kali ni berat ke sebelah Malaysia"...
means that....sang Indonesia asik nak gol kan bola jerk...
beh kurang lah tue maksud nye.....phm x????

akhirnye jugak....
result pekse aq tok sem 1 nie dah kuar....
kan betol saya ckp...rezeki yang saya ingin kn belum kunjung tiba....
rezeki lain Allah bagi kat saya....
saya rase sgt2 bersyukur dengan result tue....
doa saya termakbul.......alhamdulillah.......
terima kasih ya Allah.........

No comments:

Post a Comment